Kompleksowe przeprowadzki biur

Zmiana lokalizacji siedziby firmy to poważne wydarzenie, nie tylko dla pracowników, ale także dla wpływowych kontrahentów i stałych klientów korzystających z naszych usług. Przeniesienie mebli oraz potrzebnych dokumentów do nowego biura to ciężki i żmudny proces. Do tego ciągnąca się w nieskończoność przeprowadzka może negatywnie wpłynąć na naszą rentowność i relacje z partnerami biznesowymi. Aby jak najbardziej usprawnić ten proces, warto skorzystać z firm, które na co dzień przeprowadzają przeprowadzki firm.

Dlaczego warto skorzystać z usługi firmy przeprowadzkowej

Samodzielne zorganizowanie przeprowadzki biura wiąże się z załatwieniem odpowiedniego transportu w postaci większego busa bądź samochodu dostawczego. Zazwyczaj takie auto należy wynająć, ponieważ mało kto korzysta z takiego na co dzień https://krasnal-przeprowadzki.pl/przeprowadzki-wroclaw-bydgoszcz/. Przewożenie pakunków autem osobowym z pewnością nie zda egzaminu, choćby ze względu na koszty paliwa spowodowane zwiększoną ilością kursów tam i z powrotem. Poza tym czas to pieniądz, a każdy dzień zwłoki spowodowany przenoszeniem firmy w inne miejsce wiąże się bardzo często z chwilowym zawieszeniem działalności przedsiębiorstwa. Dodatkowo w przypadku, kiedy okaże się, że meble, które musimy zabrać ze sobą, należy rozkręcić, potrzebne staną się do tego odpowiednie narzędzia. Przeprowadzki biur realizowane przez specjalne firmy przeprowadzkowe biorą pod uwagę wszystkie powyższe okoliczności, gwarantując w pełni bezpieczne, i przede wszystkim ekspresowe przeniesienie mienia.

Kompleksowe przeprowadzki biur

Przeprowadzki biur https://bagazowka.org/oferta/przeprowadzki-biur-i-firm-warszawa/ stają się o wiele szybszym procesem, jeśli do ich realizacji wynajmiemy specjalną ekipę, która przyjeżdżając na miejsce, większość zadań wykona za nas. Tym sposobem zaoszczędzimy sobie niepotrzebnych nerwów oraz stresu, skupiając się na interesach swojej firmy. W zależności od naszych wymagań i zamówionej usługi doświadczeni pracownicy mogą zająć się wszelkimi czynnościami związanymi z przeprowadzką, od zapakowania wszystkich przedmiotów, po przewóz gotowych paczek, wniesienie ich do nowego lokalu oraz rozpakowanie. Kompleksowe przeprowadzki biur obejmują także usługę rozmontowania mebli oraz ponowne ich skręcenie w miejscu docelowym. Jeżeli nie mamy własnych kartonów oraz pustych skrzynek, nie musi to być naszym zmartwieniem, ponieważ większość firm przeprowadzkowych posiada swoje skrzynie oraz materiały do zabezpieczania delikatnych przedmiotów. Wiele firm oferujących tego typu usługi dowozi zamówioną ilość pustych pudeł, na przykład dzień wcześniej, by na następny dzień odebrać, gotowe, zapakowane przez nas paczki i dowieźć je do nowego lokalu. Jak widać, jest wiele opcji współpracy z tego typu firmami, wszystko tak naprawdę zależy od rodzaju wykupionej usługi.

 

Przewóz ważnych dokumentów

Co w przypadku, kiedy mamy do czynienia z dokumentami o ściśle poufnych danych, które musimy przetransportować w inne miejsce? Przeprowadzki biur organizowane są przez prawdziwych profesjonalistów w tej dziedzinie, jednak jeżeli w grę wchodzą dane wrażliwe, wtedy stosuje się specjalistyczne formy zabezpieczenia mienia. Są to specjalne pojemniki z plombą, których zapakowaniem zajmuje się sam zlecający przeprowadzkę, po to by dane wrażliwe nie dostały się w niepowołane ręce. Niektóre firmy przeprowadzkowe w swojej ofercie posiadają także usługę zamówienia konwoju, który odbierze od nas depozyt pieniężny i w bezpieczny sposób dostarczy go do celu.

O czym pamiętać korzystając z usług firmy przeprowadzkowej

Przeprowadzki biur przeprowadzane przez specjalistyczne firmy wiążą się ze spisaniem specjalnej umowy między wykonawcą a zlecającym przeprowadzkę. W umowie zawarty zostaje plan przeprowadzki z wyszczególnionymi wszelkimi czynnościami, którymi ma zająć się ekipa https://krasnal-przeprowadzki.pl. Z tego powodu, zanim dojdzie do opłacenia zlecenia, warto dokładnie dogadać warunki współpracy z daną firmą, by nie okazało się później, że pracownicy rozładują auto na miejscu, zostawiając nas z wszystkimi pakunkami na chodniku. W tym celu każda firma przeprowadza wcześniej wywiad, by przygotować wstępny kosztorys. A to najczęściej pojawiające się pytania, na które należy być wcześniej przygotowanym.

– Gdzie znajduje się miejsce docelowe i skąd mają być zabrane rzeczy?

– Na którym piętrze znajduje się obecny lokal oraz lokal w nowej lokalizacji?

– Czy zarówno pod jednym, jak i drugim adresem jest winda?

– W jakich godzinach przeprowadzić można przeprowadzkę?

– Czy zlecający ma swoje opakowania, czy należy je wcześniej dostarczyć?

– Czy zlecający sam zajmie się pakowaniem przedmiotów, czy wszystkim ma zająć się ekipa przeprowadzkowa https://bagazowka.org/?

– Czy na miejscu potrzebna będzie usługa wypakowania mienia?

– Czy do zabrania są jakieś meble, jeśli tak, to jakich gabarytów?

– Czy do zabrania są jakieś dokumenty o poufnych danych?

– Czy do lokalu jest swobodny dojazd ?

– Czy w zakres usługi przeprowadzki biura wchodzi demontaż oraz transport sejfu?

– Czy istnieje potrzeba przewiezienia elektronicznych przedmiotów takich jak komputery, rzutniki, drukarki, fax itd. ?

– Czy istnieje potrzeba przetransportowania sprzętów AGD, takich jak lodówka czy mikrofalówka?